dilluns, 9 de desembre del 2013

Identitat i territori

Hola a tots!

En aquesta entrada us parlaré d'un treball que hem hagut de realitzar per parelles. Aquesta tasca és diu "Identitat i territori" i consistia en trobar alguna cosa o fet en comú amb la teva parella, que hagués marcat la teva vida i la del teu company o companya. Un cop fet el treball l'hem hagut d'exposar davant la classe.

Jo, aquest treball el vaig realitzar sobre el ball, amb la meva companya i amiga Claudia Fernández.

Primer de tot vam voler explicar, de forma resumida, quins tipus de balls hem fet al llarg de la nostre infància i adolescencia. Després el que és per nosaltres el ball i el que ha influït en les nostres vides. Creiem que el ball és una forma molt divertida de fer esport i a la vegada de deixar anar la imaginació i l'esperit de creació.

Finalment vam tancar l'exposició amb una conclusió sobre el ball, formulada a través d'un video que vam incloure a la presentació i que ens va fer relexionar: "El ball i la música no entenen d'etnies ni de religións"

Personalment el ball m'agrada molt com a mètode per fer esport, com ja he esmentat anteriorment, però també és una forma amb la qual em puc oblidar de tots els problemes que pugui tenir i aïllar-me del món per uns moments. Quan sona la música m'incita a ballar i  a pasar-m'ho bé.

Aquí us deixo el nostre treball perquè l'hi pogueu donar un cop d'ull! Fixeu-vos que està creat amb el programa Prezi, explicat en una entrada anterior del meu blog.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada