dilluns, 30 de desembre del 2013

Tancament del blog i comiat

Segurament aquesta serà la última entrada que realitzaré en aquest blog i m'agradaria acomiadar-me de tots i totes els que m'heu llegit i de les dos assignatures principals d'aquest blog: GTIC i COED.
 
Aquest primer semestre de la meva vida uiversitària ha estat molt intens, ple de noves experiències i de nous sentiments. Aquest blog ha estat una de les moltes coses que he pogut aprendre durant aquests quatre mesos i m'ha servit per a no perdre el fil de les assignatures i ser constant en el meu treball i en les tasques proposades per la Universitat, entre d'altres. També ha estat molt important per a poder millorar a l'hora de redactar i reforçar una mica més l'ortografia, element molt important en la carrera d'Educació Infantil.
 
Gràcies a aquesta assignatura i al blog he pogut conèixer diverses eines de treball molt útils i senzilles, algunes més que altres. Aquestes eines m'han ajudat a realitzar les diverses tasques que he hagut de fer durant d'aquest semestre.
 
Encara que no segueixi publicant novetats en aquest blog, no l'eliminaré ja que així pot servir per altre gent o bé per els alumnes que vindran nous l'any que ve. També em servirà per, d'aquí uns mesos o anys, poder veure totes les activitats dutes a terme en aquest primer semestre i les meves primeres sensacions, explicades en algunes de les entrades.
 
Gràcies per llegir-me i espero que us hagi servit tota la informació amb la que he anat creant mica en mica aquest blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada